Monday, August 19, 2013

~Apologize..~

Assalamualaikum wbt..
Entri nie saya tak kongsi apa-apa..Cuma saya nak mohon kemaafan kepada follower saya Fadly Abidin kalau selama saling mengenali saya ada terkasar bahasa mahupun tersinggung di mana-mana..Saya susun sepuluh jari saya yang Allah jadikan sempurna nie nak mohon maaf..Sebenarnya saya ada terkasar sikit dengan dia sejak beberapa hari nie..Jadi saya amat-amat mengharapkan agar dia memafkan saya..Biasa la saya pun manusia biasa juga..Selalu buat kesilapan kan..
Kita kan kawan..Tak baik simpan perasaan marah lama-lama..Nanti dalam diam terbakar habis rentung pula..Jadi redakan kemarahan dengan memaafkan orang lain meskipun kesalahan yang dia buat tu besar..Setuju tak?..
Hehe..Apa-apa pun semoga jalinan ukhuwah antara kita semua tidak la terputus begitu sahaja.Ukhuwah Islamiah sesuatu yang indah..مع السلامة..^_^

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...