Saturday, August 17, 2013

~Pada Subuh Yang Hening..~

Assalamualaikum wbt..
Hehe..apa la saya nie..subuh-subuh pun sempat lagi nak update blog..Actually saya free sekarang.Nothing to do so apa kata saya merapu sekejap.Boleh kan?Of coz la boleh.Nie blog ko kan..
Saya terbangun tadi.Sebab tidur awal.Bila tidur awal bangunnya pun mesti la awal kan..Alhamdulillah..Dapat juga tahajud tadi..^_^..Lepas tahajud ingatkan nak tidur balik..Apalagi terus landing atas katil...........................
...


Huhu..Tak dapat tidur.Mata still berkelip-kelip.Terus capai laptop and then hah..nie la sekarang nie tangan tengah ligat taip itu ini..Sori sangat-sangat entry kali nie saya tak kongsi apa-apa info..:'(
Apa kata saya kongsi satu cerita..nak?..

Ok..Sebenarnya disebabkan tabiat saya yang selalu terbangun tengah malam nie membuatkan rakan saya ingatkan saya ada insomnia..hahahaha..Dia ingat saya tak tidur sepanjang malam.Sedangkan saya memang selalu tidur awal kalau tak ada yang nak dibuat la.Hah..Dia memang selalu mesej saya tengah-tengah malam.Jadi of coz saya akan ter'reply' mesej dia..hehe..Sampai naik risau dia dengan jadual tidur saya yang dia kata tak teratur.Tapi bagi saya tidur tak perlu la berabis sangat.Kurang tidur pun tak bagus.Terlebih tidur pun tak bagus juga.Boleh buat badan lemas.Setuju tak??..Angkat kaki kalau setuju^_^
Ikut macam si comel kita nie..>_<Put your legs up..haha..
Ok la..Agaknya sudah tiba masa saya mengundurkan diri..Aiseyman..Formal la pula..Macam tulis surat karangan Surat tidak rasmi..Sediakan sepucuk surat untuk sahabat kamu yang berada di kampung..hehe..Nie dah terlebih merapu dah nie..Bah..Terima Kasih sebab sudi baca omelan saya di subuh yang hening nie..مع السلامة..^_^

Psst..i'm with +Wiya Hassim +humaira girlish +beng nh +Mea Fabula +Khairul Asrol +Liverpool FC

8 comments:

Unknown said...

peminat kucing juga rupanya :D

Anierah said...

ya uncle zuan..peminat tegar kucing..dkt rumah kucing berbelas2 ekor..hehe..^_^

Cik Matahariku said...

terima kasih dtg blog CM, NI KUNJUNGAN BALAS untuk Blog Anies, salam kenal:)

Anierah said...

sama2 cik matahari..hehe..trima kasih jg sudi jenguk blog anies..salam kenal jg^_^

Tetamu Istimewa said...

Assalamualaikum, singgah dan follow di sini. Jom ke blog saya pula.

Selamat hari raya.

Anierah said...

Waalaikumussalam..terima kasih follow..inshaAllah nnt sy singgah..Salam Syawal^_^

Admin said...

tidur jangan lebih-lebih nanti pening kepalaa. hehehe

Anierah said...

hehe..betul3..^_^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...