Thursday, August 15, 2013

~Mereka Dalang Segala-Galanya!!~

Assalamualaikum wbt..
Hari nie saya tak buat apa-apa sebab tu ada masa nak update blog.Alhamdulillah boleh la kita kongsi-kongsi lagi hari nie.Hehe..
Ok la.Kita balik la dengan entry saya hari nie pasal bongkar-bongkar.Saya memang suka bongkar something lebih-lebih lagi untuk kepentingan kita bersama.Jom kita bongkar kegiatan sulit yahudi!!
There is nothing can be hidden from Allah The Almighty..
Sebenarnya selain daripada Taurat,ada satu lagi kitab Yahudi lain yang dinamakan Talmud.Kitab nie dijadikan asas kegiatan sulit Yahudi yang content dia semuanya mengandungi kebencian dan penghinaan kepada bangsa-bangsa lain selain Yahudi.Teruk kan..Antara ajaran dalam kitab Talmud nie..


  • Hubungan orang Yahudi dengan orang bukan Yahudi.Setiap orang Yahudi mesti halang orang bukan Yahudi daripada memiliki tanah supaya diorang ja yang conquer semuanya.
  • Supaya orang Yahudi dapat memerintah,mereka kena cetuskan peperangan antara bangsa-bangsa,sepertiga daripada dunia hendaklah dimusnahkan.Orang Yahudi akan dibangkitkan selama 7 tahun dan mereka akan bakar senjata yang diperolehi lepas dapat kemenangan.
  • Sekiranya orang Yahudi tidak wujud,keberkatan antara bangsa-bangsa akan lenyap..#ye la tu..
  • Orang-orang asing yang bukan orang Yahudi adalah seperti anjing-anjing.Orang Yahudi yang ikhlas harus bagi makanan kepada anjing-anjing.Orang Yahudi yang tidak ikhlas tidak harus bagi makanan daging kepada orang bukan Yahudi sebab anjing-anjing lebih baik daripada orang bukan Yahudi.Bangsa yang bukan Yahudi bukan sahaja anjing tetapi juga keldai.Bangsa pilihan sahaja yang berhak hidup,bangsa yang lain adalah keldai..#nie memang laknatullah dah nie namanya..
  • Roh orang Yahudi bersumber daripada roh Allah,roh orang bukan Yahudi bersumber daripada roh najis..#ntah apa2 ntah la ajaran diorang nie..
  • Orang Yahudi tidak boleh kasihan kepada orang bukan Yahudi.Orang Yahudi boleh menipu dan bermuka-muka kepada orang yang bukan Yahudi apabila diperlukan.
  • Orang Yahudi harus menguasai orang yang bukan Yahudi.Orang Yahudi berhak menguasai dunia dengan segala apa yang ada didalamnya melalui penjualan,pembelian dan riba.
  • Kalau seorang Yahudi jadi hakim antara orang Yahudi dengan orang yang bukan Yahudi,maka dia harus berusaha untuk memenangkan orang Yahudi walaupun dengan cara menipu dan memperdaya..#memang kaki penipu tahap dewa..
  • Tuhan orang Yahudi tidak akan mengampunkan orang Yahudi yang memulangkan wang yang hilang kepada orang yang bukan Yahudi.
  • Orang Yahudi yang tidak ikhlas boleh memberi pinjaman wang kepada orang yang bukan Yahudi dengan syarat mengenakan ribanya.
  • Orang Yahudi tidak dibenarkan menolong atau kasihan kepada orang yang bukan Yahudi sekiranya orang yang bukan Yahudi tenggelam dalam sungai atau menghadapi bahaya.
  • Setiap orang Yahudi yang membunuh orang bukan Yahudi sebenarnya dia telah mendekatkan korban kepada Tuhan Yahweh..#sebab tu mereka berhabis-habisan nak hapuskan semua bangsa especially muslim..
Apa lagi yang saya boleh katakan.Sebenarnya mereka la 'mastermind' yang sentiasa merancang segala-galanya demi kepentingan bangsa mereka..Bangsa terpilih la katakan..Kita sebagai umat Islam kena yakin yang Allah itu Maha Adil.Sabar saudara seagamaku di bumi Palestin..Keadilan yang sebenar akan berpihak kepada kita jua..والله اعلم..^_^
Palestine..You r always in our prayer and doa..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...